Wednesday, July 25, 2018

25th Jul. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
7月25日 終業式だぞ



 
Kaito always climbs up on my bag and then
  KaitoマンはいつもTorojiro先生のカバンの上に乗り、


 
looks for something on a PC desk.
  パソコン机の上の何かを探します。


 
We had a closing ceremony today.
  終業式でした。


 
At last the 1st school term has ended. Have a nice summer vacation.
  ようやく1学期が終わりました。よい夏休みを!


 
Tamami and Kaito took me to the nearest railway station.
  TamamiさんとKaitoマンが最寄駅まで連れて行ってくれました。


 
Before the drinking party I ate Chinese noodles because I was very hungry.
  とてもお腹がすいていたので、飲み会前にラーメンを食べました。松本ブラックです!


 
As we finished the 1st school term safely, all of us were relieved.
  無事1学期が終わったので、皆一安心でした。

No comments:

Post a Comment