Saturday, July 21, 2018

21st Jul. Water Slide ウォータースライダーだぞ

Water Slide
月21日 ウォータースライダーだぞ






I set up a slide and Kaito came to me.
  滑り台を設置して、Kaitoマンがやってきました。





I jogged around my house as usual.
  いつものように家の周りを走りました。





Kaito started playing with a slide.
  Kaitoマンは滑り台で遊び始めました。






I measured its size for extension work.
  増築のためにサイズを測りました。





Kaito is really fascinated by the slide. Im grad.
  Kaitoマンはものすごく滑り台に魅了されているようです。うれしいです。
[Movie] water world 1(102 sec) 

[Movie] water world 2(49 sec)

[Movie] water world 3(63 sec)

[Movie] water world 4(38 sec)

[Movie] water world 1(114 sec)






Following that we visited a lot of shops then enjoyed shopping.
  その後たくさんの店で買い物を楽しみました。


 
Todays game.
  今日の獲物


 
Kaito watched Anpanman English DVD and
  Kaitoマンはアンパンマンの英語DVDを見て、


 
started moving his body to the head, shoulders, knees, toes, knees, toes...  song for the first time.
  Kaitoマンは初めてヘッド・ショルダー・ニーズ・トーズ・ニーズ・トーズの歌に合わせて体を動かし始めました。

No comments:

Post a Comment