Sunday, July 8, 2018

8th Jul. Anpanman Bag for Swimming Pool, Horse Riding アンパンマンプールバッグ・馬乗りだぞ

Anpanman Bag for Swimming Pool, Horse Riding
7月8日 アンパンマンプールバッグ・馬乗りだぞ


We dried clothes in the morning.
  朝洗濯物を干しました。




We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
Last night on my way back from Matsumoto, I visited an amusement park and
  昨夜松本からの帰りに、アミューズメントパークへより、


got the Anpanman bag for swimming pool.
  アンパンマンのプールバッグを手に入れました。




We visited Azumino.
  安曇野へ行きました。






At the SWEET bakery,
  SWEETのパン屋で



Kaito rode the horse himself for the first time.
  Kaitoマンは初めて馬に自分で乗りました。
[Movie] Horse Riding動画:(69sec)




Following that we played in front of my house.
  その後、家の前で遊びました。


 
I missed to watch all 5 mileage.
  走行距離オール5を見のがしました。





In the evening, I and Kaito visited Arei shrine again and watched floats from each district.
  夕方、Kaitoマンと阿礼神社へ行き、それぞれの地区の山車を見ました。

[Movie] Arei Shrine動画:(51sec)



The dinosaur roller coaster seemed to be more attractive for Kaito than floats. haha
  Kaitoマンにとって恐竜コースターは山車より魅力的のようです。ははは

No comments:

Post a Comment