Thursday, July 12, 2018

12th Jul. Walking a lot たくさん歩くぞ

Walking a lot
7月12日 たくさん歩く






Kaito starts walking as soon as he wakes up.
  Kaitoマンは起きたらすぐに歩き始めます。


 
We made pot stands.
  鍋敷きを作りました。


 
We enjoyed swimming pool class.
  プール授業を楽しみました。


 
I saw a doctor after school.
  放課後医者にかかりました。


 
After eye clinic, I went back home earlier than usual.
  眼医者の後、いつもより早く家に帰りました。


 
We played together with dinosaur roller coaster.
  一緒に恐竜コースターで遊びました。

No comments:

Post a Comment