Saturday, July 14, 2018

14th Jul. Ice Cream, Kofu City 甲府だぞ

Ice Cream, Kofu City
7月14日 甲府だぞ



 
Kaito was sleeping in a toilet.
  Kaitoマンはトイレで寝ていました。


 
Im making a slide for a swimming pool.
  プール用の滑り台を作っています。


 
We moved to Suwa city and put gas in my car. Here is the cheapest gas station.
  諏訪へ行き、ガソリンを入れました。一番安いスタンドです。


 
After Suwa we visited Chateraise ice cream factory.
  諏訪の後、シャトレーゼのアイスクリーム工場へ行きました。





We observed the factory in a short time and then
  工場を短時間で見学して、





had a taste of ice creams for many hours.
  長時間アイスクリームの試食をしました。


 
We can taste 10 kinds of new ice creams as we like for free.
  無料で10種類のアイスクリームを試食できます。


 
There were a lot of people.
  たくさんの人がいました。


 
We will come here again.
  また来ます。





On the way to Kofu city, Kaito played in the manmade river.
  甲府への道中Kaitoマンは人工の川で遊びました。


 
We visited Mochi-kichi in Kofu,
  甲府のもち吉と


 


AEON mall.
  イオンモールへ行きました。


  

No comments:

Post a Comment