Tuesday, July 17, 2018

17th Jul. In the Evening 夕方にだぞ

In the Evening
7月17日 夕方にだぞ






Kaito played with the dinosaur roller coaster and then
  Kaitoマンは恐竜コースターで遊んで、


 
rode on a tricycle at the entrance.
  玄関で三輪車に乗りました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We often make a pancake.
  よくホットケーキを作ります。


 
Ive almost recovered from a bruise of my eye.
  目の打撲がほぼ治りました。


 
I got a coffee for free thanks to the ticket.
  無料券でコーヒーを飲みました。


 
Since I came back earlier,
  早く帰ってきたので、





We went for a walk by tricycle in the evening.
  夕方に三輪車で散歩に出かけました。





We saw the beautiful evening glow.
  きれいな夕焼けを見ました。





Im making a slide for Kaito.
  Kaitoマンの滑り台を作っております。





Kaito used the Anpanman toy.
  アンパンマンのおもちゃで遊びました。

No comments:

Post a Comment