Monday, July 9, 2018

9th Jul. Shinkansen Water Pistol 新幹線水鉄砲だぞ

Shinkansen Water Pistol
7月日 新幹線水鉄砲だぞ






I decided to cut the wooden bar because its slightly taller than the others.
  木の棒を切ることにしました。他のより少し高いからです。


 
Once Kaito woke up and then fell asleep again.
  Kaitoマンはいったん起きて、また寝ました。





I cut the wooden bar for Kaitos swimming pool with a machine tool.
  Kaitoマンの水泳用の木の棒を工作機械で切りました←機械操作練習という教材研究です!


 
On the way back from school, I bought a water pistol for Kaito.
  学校からの帰りに、Kaitoマンへ水鉄砲を買いました。


 
Its Shinkansen and is for bathroom.
  新幹線です。そして風呂用なのです。





Kaito put it on the railroad and
  Kaitoマンは線路の上に置き、


 
said Kankankan(sound of railway crossing)
  カンカンカンと言いました。




He went to bad by Anpanman scooter.
  アンパンマンスクーターで寝床に向かいました。

No comments:

Post a Comment