Saturday, July 28, 2018

28th Jul. Two Years Old 2歳だぞ

Two Years Old
7月28日 2歳だぞ



 


The article when Kaito was born in 2016



I jogged around my house for about 6.5 miles in the morning.
  朝、家の周りを10kmほど走りました。


 
Kaito has become 2 years old.
  Kaitoマンは2歳になりました。





Happy Birthday Kaito~!
  誕生日おめでとう!





This is a birthday present for you.
  これは誕生日プレゼントです。





Kaito climbed up the stairs at once.
  早速上りました。


 
I hope you like it.
  気に入ってくれたかなぁ~





Following that he played with a tap water.
  その後、水道で遊びました。





Of course he got wet.
  もちろん濡れました。


 
Around noon, I had to move to Suwa city for kinds of work. Ive almost run out of gasoline.
  昼頃、ちょっとした仕事で諏訪に行かねばなりませんでした。危うくガス欠でした。





At night, we celebrated Kaitos birthday again.
  夜、Kaitoマンの誕生日をもう一度祝いました。

No comments:

Post a Comment