Monday, July 23, 2018

23rd Jul. Keyboard キーボードだぞ

Keyboard
7月23日 キーボードだぞ


 


Kaito helped us drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しの手伝いをしました。





Following that he practiced typing as he stretched himself out on the floor.
  それから、床に寝そべりながらタイピングの練習をしました。





We watered green soybeans and potatoes.
  枝豆とイモに水をやりました。


 
I played volleyball with young teachers.
  若い先生たちとバレーボールをしました。


 
When I came back home, Kaito was playing with a train.
  家に帰った時、Kaitoマンは電車で遊んでいました。

No comments:

Post a Comment