Saturday, July 7, 2018

7th Jul. Circular Notice 回覧板だぞ

Circular Notice
7月7日 回覧板だぞ



Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に




I jogged around my house.
  家の周りを走りました。


 
It was the highest score (255pt) I got.
  最高得点です。




We dried clothes with watching Anpanman.
  アンパンマンを見ながら洗濯物を干しました。



I fixed my handmade roof.
  手作り屋根を修復しました。
 
When we were watching Disney World of English,
  DWEを見ている時、



Kaito tore off YAMANEKO’s head. Oh my goodness!
  Kaitoマンは山ネコの頭をもぎ取りました。あっちゃ~





Since I was fixing fence,
  Torojiro先生が塀を直していたので、




Kaito tried to do it.
  同じようにやろうとしました。


 
Tamami always delivers a circular notice with Kaito so
  TamamiさんがいつもKaitoマンと回覧板を届けているので、





Kaito knows where he should go next,
  Kaitoマンは次にどこへ行くか知っているのです。




He walked for about 200 feet himself and then
  1人で60m程歩いて、




put it into a mailbox.
  郵便受けに入れました。



We prepared for the festival at Arei Shrine.
  阿礼神社の祭りの準備をしました。




They didn’t fascinate us because I know wholesale stores, where we can buy these toys much cheaper than here, in Osaka.
  魅力的でありませんでした。もっと安いおもちゃの問屋が大阪にあるのを知っているからです。


We enjoyed shopping.
  買い物をしました。




Kaito always says “Kankankan…(sounds of railway crossing)” when he finds trains.
  Kaitoマンは電車を見たらいつも、カンカンカン・・と言います。


Tamami and Kaito dropped me of at Shimatakamatsu station.
  TamamiさんとKaitoマンは島高松駅で降ろしてくれました。


We had a drinking party at Azumino with my previous school teachers.
  前任校の先生達と飲み会がありました。


On my way back, I ate Fuji Ramen Chinese noodles at Matsumoto city center.
  帰りに松本駅前で藤ラーメンをたべました。

No comments:

Post a Comment