Sunday, July 15, 2018

15th Jul. Birthday Party, Tricycle 誕生日会・三輪車だぞ

Birthday Party, Tricycle
7月15日 誕生日会・三輪車だぞ



 
Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に





I jogged around my house for about 6.5 miles.
  家の周りを10kmほど走りました。





Kaito watered flowers and
  Kaitoマンは花に水をあげて、





I prepared a swimming pool.
  プールの用意をしました。


 
After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見た後、





We enjoyed our swimming pool.
  プールを楽しみました。





Around noon, we visited ToysRus to participate in a birthday party for the kids who were born in July.
  昼頃、トイザラスに行き、7月生まれの誕生日会に参加しました。


 
We took photos,
  写真を撮り





Kaito got a birthday medal and
  Kaitoマンは誕生日メダルと





a balloon sword.
  風船の刀を手に入れました。


 
He threw it immediately.
  すぐに投げました・・・。





Following that we visited MAZDA car dealer and took periodical car inspection.
  その後マツダディーラーへ行き、定期点検を受けました。





Kaito likes slide.
  Kaitoマンは滑り台好きです。




 

We won the game.  
  勝ちました。


 
I had my hair cut.
  散髪しました。





I visited my favorite shop PLUS ONE with Kaito and Tamami.
  KaitoマンTamamiさんと一緒にお気に入りのプラスワンへ行きました。


 
Kaito received a tricycle from Tamamis parents as a birthday gift.
  Kaitoマンは誕生日プレゼントとして、Tamamiさんの両親から三輪車をもらいました。


 
While he was sleeping,
  Kaitoマンが寝ている間に、



 

I put together it.
  組み立てました。

No comments:

Post a Comment