Thursday, July 26, 2018

26th Jul. Birhday Present 誕生日プレゼントだぞ

Birhday Present
7月26日 誕生日プレゼントだぞ



 
Kaito likes to help us drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しのお手伝いが好きです。


 
Although the 1st school term ended, we have a lot of things to do so I went to school as usual.
  1学期は終わりましたが、たくさんやることがあるので、学校へ行きました。


 
After work, Ive started making Kaitos birthday present.
  仕事の後、Kaitoマンの誕生日プレゼントを作りはじめました。





Can you guess what I make?
  何を作ってるかわかりますか?





On the way back home, I visited my favorite shop Plus One.
  帰り道にお気に入りのプラスワンへ行きました。


 
Naked Kaito was playing when I came back home.
  帰った時、裸のKaitoマンが遊んでいました。

No comments:

Post a Comment