Sunday, July 1, 2018

1st Jul. Extension 拡張だぞ

Extension
7月日 拡張だぞ






I jogged around my house for 6.3 miles.
  家の周りを10km程走りました。





After jogging, Kaito watered flowers and I washed cars.
  ジョギングの後、Kaitoマンは花に水をやり、Torojiro先生は車を洗いました。


 
We had lunch at Zusen Chinese restaurant.
  昼を紫森という中華料理屋で食べました。


 
They serves huge volume and cheap food.
  安くて大量の食事を提供してくれます。


 
We observed 4 houses. Since I forgot my phone in my house, I couldnt take photos. Anyway, we are looking for our house.
  4軒の家を見学しました。携帯を忘れたので写真を撮れませんでした。とにかく家を探しております。





Following that we enjoyed shopping as usual.
  それからいつも通り買い物を楽しみました。





Maybe Kaito prefers playing outside to playing inside.
  多分Kaitoマンは家の中より外で遊ぶ方が好きです。


 
Although we lost bingo game,
  ビンゴには敗れましたが、


 
I got them by talent.
  実力で獲りました。


 
I have already got the same toy before so
  既に以前同じおもちゃを手に入れているので、


 
I connected them. It became higher and
  繋げました。高くなって、


 
more interesting.
  更に面白くなりました。

No comments:

Post a Comment