Monday, July 16, 2018

16th Jul. Komagane, Tricycle 駒ケ根・三輪車だぞ

Komagane, Tricycle
7月16日 駒ケ根・三輪車だぞ


 


 
Although its very hot in the morning, Kaito doesnt wake up.
  朝暑いのですが、Kaitoマンは目覚めません。





While I was jogging, I found a dry snake.
  ジョギングの途中に乾燥ヘビを見つけました。





Kaito really likes a tricycle.
  Kaitoマンは三輪車をとても気に入りました。


 
We went for a walk together with Kaito and threw garbage.
  Kaitoマンと散歩に行って、ごみを捨てました。




 

Kaito played in the water.
  Kaitoマンは水遊びをしました。


 
I will extend our swimming pool soon.
  もうすぐプールを拡張します。





Im making a slide.
  滑り台を作っています。





Around noon, we moved to Ina and visited Kanten Papa garden.
  昼頃伊那に行き、かんてんぱぱを訪れました。





Following that we had lunch at Komagane Bell Shine.
  駒ケ根ベルシャインで昼食でした。





Kaito eats a lot..
  Kaitoマンはたくさん食べます。





Kaito ran about Komagane by tricycle.
  Kaitoマンは三輪車で駒ケ根を攻めました!





He played a lot in nature.
  自然の中で遊びました。





River
  

[Movie] Slide2(33 sec)



 
Bike
  バイク



 
Slide
  滑り台


滑り台の動画
[Movie] Slide2:(43 sec)
[Movie] Slide2(41 sec)








Kaito eats a lot.
  Kaitoマンはよく食べます。





I got hamburger and French flies for free thanks to the tickets.
  この無料券のおかげでハンバーガーとポテトをただで食べました。


 
We saw trains and Kaito said Kankankan
  電車を見て、Kaitoマンはカンカンカンと言いました。

No comments:

Post a Comment