Friday, July 27, 2018

27th Jul. Birthday Party 誕生日会だぞ

Birthday Party
7月27日 誕生日会だぞ



 
Kaito was sleeping peacefully as usual.
  Kaitoマンはいつも通りすやすやでした。


 
I got wine barrels from SUNTRY wine factory.
  サントリーでワイン樽を手に入れました。


 
I completed Kaitos birthday present.
  Kaitoマンの誕生日プレゼントを完成させました。





Yeah, this is the stairs for a slide.
  はい、これは滑り台用の階段です。


 


We had a Kaitos birthday party at Cannery Row as usual.
  いつも通りKaitoマンの誕生日会をキャナリーロウでしました。





He is a happy boy.
  Kaitoマンは幸せ者です。





We had a precious time there.
  よい時間を過ごしました。





On the way back, we shopped at Super Sports XEBIO.
  帰りにゼビオで買い物をしました。





What a huge chair!
  なんてデカイ椅子なんだ~。


 
Kaito climbed his birthday present, stairs, at home.
  Kaitoマンは家で誕生日プレゼントの階段を上りました。

No comments:

Post a Comment