Sunday, July 22, 2018

22nd Jul. Water World ウォーターワールドだぞ

Water World
7月22日 ウォーターワールドだぞ



 
Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前、






I jogged around my house for 6.5 miles.
  家の周りを10kmほど走りました。


 
I watched a real snake, not dried snake.
  乾燥ヘビではなく、本物のヘビを見ました。





Kaito enjoyed our Water World.
  Kaitoマンはウォーターワールドを楽しみました。


 
I asked the engineer to fix the hot water device but he couldnt.
  専門家にゆプラスを直してもらうようにお願いしましたが、できませんでした。





We havent visited Star Bucks Coffee for a long time.
  久しぶりにスタバへ行きました。





We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
At the home center,
  カインズホームで





Kaito met dogs and
  Kaitoマンはワンワンに会って、





said Wan wan
  ワンワンといいました。





I want to use these materials for our water slide.
  これらの素材を滑り台に使いたいです。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
We got Minions goods for free.
  ミニオンを手に入れました。

No comments:

Post a Comment