Saturday, June 30, 2018

30th Jun. Sale (2) 販売だぞ2

Sale (2)
30日 販売だぞ



 
Kaito played with an ambulance,
  Kaitoマンは救急車


 
fire engine and
  消防車、





dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターで遊びました。


 
We had a sale as well today.
  今日もまた販売でした。


 
Our products was sold out around noon.
  お昼頃に完売となりました。





Tamami and Kaito called on me and bought something.
  TamamiさんとKaitoマンがやってきて、何か買って帰りました。


 
Thank you for coming. It was a good sale.
  来てくれてありがとう。よい販売となりました。

No comments:

Post a Comment