Wednesday, August 30, 2023

30th Aug. Hawk, Dance, Handstand 鷹・ダンス・逆立ちだぞ

Hawk, Dance, Handstand

8月30日 鷹・ダンス・逆立ちだぞ

 

 

 



I dried clothes outside in the early morning.

  早朝、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

After that, I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  その後、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

filled two swimming pools then

  2つのプールを満水にして、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Since the fake hawk stuck on the telephone line, I rescued it. It’s watching over our field every day.

  偽の鷹が電話線に引っかかっていたので助けました。毎日畑を見守ってくれます。

 

 

 

After I fill two swimming pools, I add chlorine and algaecide every time since this season.

  プールを満水にした後、今年から塩素と除藻剤を入れます。

 

 

 

Kaito counted the number of morning glory flowers in bloom. There were 26 flowers.

  Kaitoマンは、アサガオを数えました。26個咲いていました。

 

 

 

When we were eating breakfast, Ichina woke up.

  朝食を食べている時に、Tina姫が起きました。

 

 

 

Following that, Kaito prepared for school then

  それからKaitoマンは学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina said bye-bye to me at a living room.

  Tina姫は居間でバイバイを言いました。



We are doing P.E class every day.

  毎日体育をやっています。

 

 

 

Ichina visited the bakery with Tamami and grandmother.

  Tina姫はTamamiさん、ばあばとパン屋へ行きました。

 

 

 

On the way back, they bought the game, Kaito wanted to buy.

  帰りにKaitoマンが欲しかったゲームを買いました。

 

 

 

When I came back home, Ichina passed me her small basket.

  家に帰った時、Tina姫は小さなカゴを渡してきました。

 

 

 

After dinner, we played together until bath time.

  夕食の後、お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Ichina danced with Anpanman music book and Kaito practiced handstand.

  Tina姫はアンパンマンの歌絵本で踊って、Kaitoマンは逆立ち練習をしました。

MOV_2017 2023.08.30 Ichina is dancing and Kaito is practicing handstand


https://youtu.be/nsvFWjWivs8

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment