Monday, August 28, 2023

28th Aug. Chikuwa Ring ちくわ指輪だぞ

Chikuwa Ring

8月28日 ちくわ指輪だぞ

 


 

I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 


checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Since Ichina was crying, I took her to a balcony.

  Tina姫が泣いていたので、バルコニーに連れて行きました。

 

 

 

She fell asleep again.

  また寝ました。

 

 

 

I harvested vegetable and

   野菜を収穫して、

 

 

 

counted number of morning glory flowers in bloom with Kaito.

  Kaitoマンとアサガオを数えました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I replenished ink tanks of PC printer.

  パソコンプリンターのインクを補充しました。

 

 

 

Kaito dashed to the meeting place,

  Kaitoマンは集合場所まで走って行き、

 

 

 

I threw garbage then saw him off here as usual.

  Torojiro先生はゴミを捨てて、Kaitoマンをいつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina ate Chikuwa like this. “Chikuwa Ring”

  Tina姫は、ちくわをこのように食べます。ちくわ指輪です()

 

 

 

After that she went shopping with Tamami.

  その後、Tamamiさんと買い物に行きました。

 

 

 

After school, I visited the dermatology clinic. I got callous on my finger.

  学校の後、皮膚科によりました。指にタコができたのです。

 

 

 

I came back home earlier then enjoyed Water World with Ichina and Kaito.

  早く家に帰って、Tina姫、Kaitoまんとウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

There are a lot of frogs around our swimming pools.

  プール周辺にはたくさんカエルがいます。

 

 

 

Kaito jumped from slackline and

  Kaitoマンはスラックラインと

MOV_1889 2023.08.28 After School Water World 1, Jump from slackline


https://youtube.com/shorts/snhRKDSkUts

 


 

 

jumped from the wall, pallet.

  壁(パレット)から飛びました。

MOV_1892 2023.08.28 After School Water World 2, Jump from the top of pallet


https://youtube.com/shorts/NDAjJvrOTJA

 


 

 

After Water World, I filled two pools with water.

  ウォーターワールドの後、2つのプールを満水にしました。

 

 

 

I watched freight train “Blue Thunder” and the limited express “Azusa” at a balcony with Ichina.

  Tina姫とバルコニーで貨物列車ブルーサンダーと特急あずさを見ました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

played until bath time.

  風呂の時間まで一緒に遊びました。

 

 

 

Ichina has flexible body.

  Tina姫はめちゃくちゃ体が柔らかいです。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment