Tuesday, August 29, 2023

29th Aug. Oyasumi Taro-man, Other Swimsuit おやすみタローマン・他の水着だぞ

Oyasumi Taro-man, Other Swimsuit

8月29日 おやすみタローマン・他の水着だぞ

 

 

 


Around 3 :30 AM, I watched Oyasumi Taro-man TV program. It’s suspicious but funny and is irregular broadcast.

  3時半頃、おやすみタローマンを見ました。怪しいですが、面白いです。不定期放送です。

https://www.nhk.jp/p/taroman/ts/M7359Q6PQY/episode/te/16VJPR11LV/

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

When Ichina cried I took her to a balcony,

  Tina姫が泣いた時、バルコニーに連れて行って、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers in bloom with Kaito. 42 flowers were in bloom.

  Kaitoマンとアサガオの数を数えました。42個咲いていました。

 

 

 

After that, we ate breakfast,

  その後、朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

Kaito dashed to the meeting place,

  Kaitoマンは集合場所までダッシュで行って、

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りKaitoマンを見送りました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

I studied hard with my students.

  生徒たちと一生懸命勉強しました。

 

 

 

After school, Kaito and Ichina seemed to enjoy Water World.

  学校の後、KaitoマンとTina姫はウォーターワールドを楽しんだようでした。

 

 

 

Ichina wore the other swimsuit. She has 3 swimsuits.

  Tina姫は他の水着を着ました。3着持っています。

 

 

 

When I came back home, Kaito was watching TV and Ichina was riding an Anpanman scooter.

  家に帰った時、Kaitoマンはテレビを見ていて、Tina姫はアンパンマンスクーターに乗っていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

I haven’t watched fart movies for a long time.

  久しぶりにおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment