Thursday, August 24, 2023

24th Aug. Two Work Places 2か所の職場だぞ

Two Work Places

8月24日 2か所の職場だぞ

 


 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants under a carport,

  カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

added chlorine into two swimming pools.

  2つのプールに塩素を入れました。

 

 

 

I ate breakfast with my family,

  家族で朝食を食べ、

 

 

 

dried clothes outside then

  外に洗濯物を干し、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers.

  アサガオを数えました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our site then

  Kaitoマンは敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつものようにここで見送りました。

 

 

 

Ichina watched Anpanman then saw me off.

  Tina姫はアンパンマンを見て、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

Around 2 PM, I visited the first workplace we visit in October as an off-campus activities. The name of the work place is Next and one of my graduated students are working.

 2時頃、10月に校外学習で行く職場を訪れました。一人の卒業生が働いています。

 

 

 

After the workplace, I had short break at Delicia supermarket then

  職場の後、デリシアで小休憩して、

 

 

 

visited the second workplace around 4 PM.

  4時頃2か所目の職場を訪れました。

 

 

 

Ichina and Kaito enjoyed Water World as well today.

  Tina姫とKaitoマンは今日もまたウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman and Kaito was watching tablet PC.

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンを、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment