Saturday, July 6, 2019

6th Jul. HIght Place 高い所だぞ

HIght Place
日 高い所だぞ




I jogged in the morning to my favorite old house.
  朝、お気に入りの古民家まで走っていきました。






Kaito practiced swings as usual.
  Kaitoマンはブランコを練習しました。






Kaito climbed up to the top the poles of the swings.
  Kaitoマンはブランコのポールの頂上まで登りました。






Kaito ate cream bread and became a grandfather with a white mustache.
  Kaitoマンはクリームパンを食べ、白髭のおじいさんになりました。






I set up the safety bar at the top of the climbing wall.
  クライミングウォールの頂上にセーフティーバーをつけました。






Kaito drove the patrol car at the amusement park.
  Kaitoマンはゲーセンでパトカーに乗りました。






Kaito watched dogs and cats.
  Kaitoマンはワンワンとニャンニャンを見ました。






He likes toy trains.
  おもちゃの電車好きです。






After practice of swings,
  ブランコ練習の後、



 
Kaito watched English DVD.
  英語DVDを見ました。

No comments:

Post a Comment