Tuesday, July 30, 2019

30th Jul. PC Screen パソコン画面だぞ

PC Screen
30日 パソコン画面だぞ



Kaito trained swings, slide and climbing walls as usual.
  Kaitoマンはブランコ、滑り台、クライミングウォールの訓練をしました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の電車に手を振りました。


 
Kaito walked to his nursery school with Anpanman bag.
  Kaitoマンはアンパンマンバッグを持って保育園に歩いていきました。


 
I played basketball at school.
  学校でバスケをしました。


 
On the way back from Kaitos nursery school, we saw Azusa.
  保育園お迎えの帰りに、あずさを見ました。


 
Kaito watched TOMICA movie on the PC screen. 3TB hard disc has a huge DVD data.
  Kaitoマンはトミカ映画をパソコン画面で見ました。3TBのハードディスクには膨大なDVDデータが入っています。

No comments:

Post a Comment