Monday, July 22, 2019

22nd Jul. Colorful Skeleton カラフルがいこっちゃんだぞ

Colorful Skeleton
22日 カラフルがいこっちゃんだぞ




Kaito practiced swings, slide, climbing walls.
  Kaitoマンはブランコ、滑り台、クライミングウォールの練習をしました。


We saw two commuter trains then
  2本の通勤電車を見送って


ran to Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園まで走っていきました。



We made a pot stand.
  鍋敷きを作りました。


We weeded the grass.
  草取りをしました。


We jogged after lunch.
  昼食後に走りました。


Kaito took a bath,
  Kaitoマンは風呂に入って、


played with toy trains and then
  プラレールで遊んで、


danced with the skeleton, Gaikocchan. He can call its chenging color right away.
  がいこっちゃんと踊りました。変わっていく色をすぐに言えます。

No comments:

Post a Comment