Wednesday, July 10, 2019

10th Jul. Free of charge タダだぞ

Free of charge
10日 タダだぞ



 
Kaito was brushing his teeth after breakfast.
  Kaitoマンは朝食後歯を磨いていました。


 
We had a meeting for our 2-day trip to Yamanashi.
  山梨への宿泊学習の集会がありました。





Gardening group sold the flowers, left at the sale last week, for cheap price.
  園芸班が先週販売の売れ残りを安売りました。


 
I took 3 of them that were for free.
  タダのを3つほどいただきました。





Nacked Kaito came from a bathroom then took his diaper.
  裸のKaitoマンが風呂から出てきて、おむつを取って行きました。

No comments:

Post a Comment