Wednesday, July 3, 2019

3rd Jul. A lot of balls たくさんのボールだぞ

A lot of balls
日 たくさんのボールだぞ




Kaito practiced swings, slide
  Kaitoマンはブランコ、滑り台と





and climbing wall seesaw.
  クライミングウォールシーソーで遊びました。





We saw two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
We had a meeting and reviewed our sale.
  集会で販売の振り返りをしました。





I visited the workplace one of my students had on-the-job training.
  1人の生徒が現場実習をした職場を訪れました。


 
Kaito played with the toy Peta Pata Man
  Kaitoマンはピタピタのおっさん(正式名:ペタペタマン)で遊びました。





Kaito threw a lot of balls.
  Kaitoマンはたくさんのボールを投げました。

No comments:

Post a Comment