Thursday, July 11, 2019

11th Jul. Abacus そろばんだぞ

Abacus
11日 そろばんだぞ




I took school bus from northern part of Matsumoto.
  松本市北部からスクールバスに乗りました。


 
We made another pot stand.
  新たに鍋敷きを作りました。


 
We jogged inside.
  室内を走りました。


 
After school bus, I ate my favorite Chinese noodles then
  スクールバスの後、お気に入りのラーメンを食べ、


 
visited Shouhou hotel to
  翔峰に行きました。


 
have masage by my favorite masage bed.
  スリーミー2122でマッサージするためです。





When I came back home, Kaito was using an abacus. He counts from one to ten lately.
  帰った時、Kaitoマンがそろばんを使っていました。最近、1から10まで数えます。

No comments:

Post a Comment