Friday, July 19, 2019

19th Jul. Day Off 休暇だぞ

Day Off
19日 休暇だぞ





Kaito practiced climbing wall and
  Kaitoマンはクライミングウォールと





swings in the morning.
  ブランコを練習しました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
I had a leave today because all of my students didnt come to school after 2-day trip.
  今日は休みを取りました。生徒たちは全員宿泊学習の翌日で学校に来ないからです。




I visited a city hall and post office to renew my ham license.
  市役所と郵便局にアマチュア無線免許更新の為に行きました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
I visited my favorite shop, PLUS ONE.
  お気に入りのプラスワンへ行きました。




I renewed my passport at local government offices. I did a lot of things we cannot do on Saturday and Sunday.
  合同庁舎でパスポートの更新をしました。土日ではできないたくさんのことをやりました。


 
Finally we had a drinnking party among the teachers who live in Shiojiri.
  最後に塩尻先生会をしました。

No comments:

Post a Comment