Thursday, July 4, 2019

4th Jul. Rainy Day 雨の日だぞ

Rainy Day
日 雨の日だぞ





We couldnt use his playground due to rain.
  雨で遊び場が使えませんでした。






Kaito watched train DVD instead.
  代わりに電車のDVDを見ました。






We saw two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。


 
We had a whole school meeting.
  全校集会がありました。


 
Ive almost finished dummy books.
  台本板をほぼ完成させました。


 
Kaito takes his diaper himself after taking a bath.
  Kaitoマンは風呂上りに自分でおむつを取っていきます。

No comments:

Post a Comment