Thursday, July 25, 2019

25th Jul. Take off a shirt シャツを脱ぐぞ

Take off a shirt
25日 シャツを脱ぐ


 
Kaito improved his physical ability in the morning.
  Kaitoマンは身体能力を高めました。




Kaito waved hands to 2 commuter trains with Anpanman bag for swimming class.
  水泳用のアンパンマンバッグと一緒に通勤電車に手を振りました。





Kaito resembles Anpanman especially their plump cheeks.
  Kaitoマンはアンパンマンに似ています。特にぽちゃぽちゃのほっぺたがです。




We made lightly-pickled vegetables.
  浅漬けを作りました。


 
While we were waiting it completed, we looked back upon our 1st term of school life.
  完成するのを待っている間、1学期の振り返りをしました。


 
Following that we ate a lot of lightly-pickled vegetables.
  そお後、大量の浅漬けを食べました。




After nursery school, Kaito trained his body again.
  保育園後、Kaitoマンはまた体を鍛えました。


 
Kaito sang the ABC song.
  KaitoマンはABCの歌を歌いました。




Kaito began to take off his shirt by himself.
  Kaitoマンは自分でシャツを脱げるようになりました。

No comments:

Post a Comment