Saturday, July 13, 2019

13th Jul. Tricycle with an umbrella 傘付き三輪車だぞ

Tricycle with an umbrella
13日 傘付き三輪車だぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I set up these white paper for Arei Shrine Festival.
  阿礼神社祭の為に、白い紙を設置しました。





Kaito was playing with blocks and Anpanman toy.
  Kaitoマンはブロックとアンパンマンのおもちゃで遊びました。





In the afternoon, we walked to Arei shrine to see its festival.
  午後、お祭りを見に阿礼神社へ歩いていきました。





There were a lot of stalls but we never buy anything because we buy them in Osaka Maccha-machi.
  たくさんの出店が出ていましたが、絶対買いません。大阪松屋町(問屋街)で買うからです。500円のクジで特等に当たったとしても、それは松屋町で400円で売ってるからです・・・。





Kaito likes floats and water current.
  Kaitoマンは山車と水の流れが好きです。
GOPR0681 13 Jul. 2019 At the Arei Shrine Festival





This is our lunch.
  今日の昼食





We walked back home with flowerviewing.
  花を見ながら歩いて帰りました。





Flowing that we went for a walk by special tricycle with umbrella.
  その後、傘がついた特別仕様の三輪車で散歩に行きました。





Kaito watched English DVD.
  英語DVDを見ました。





He is playing with a hand towel.
  手拭きで遊んでいます。

No comments:

Post a Comment