Tuesday, July 16, 2019

16th Jul. Playing too much 遊びすぎだぞ

Playing too much
16日 遊びすぎだぞ







In the morning Kaito played with trains and cars longer than usual so...
  朝、Kaitoマンはいつもよりたくさん遊びました。だから





Kaito missed the commuter trains, he always sees off, at the bridge and
  Kaitoマンがいつも見ている通勤電車を橋の上で見れませんでした。そして


 
cried a lot.
  大泣きしました・・・。世の中時間で動いているという勉強になりました。


 
We made a pot stand and
  鍋敷きを作って、





thought how to pack the rocking chair and table.
  ロッキングチェアとテーブルをどう梱包するか考えました。





I found moss at the flower bed in front of our classroom.
  教室前の花壇でコケを見つけました。





Kaito put the skeleton (Gaikocchan), Shimajiro, Hana and trains to bed.
  Kaitoマンはがいこっちゃん、しまちゃん、はなちゃん、電車を寝かせました。ねんねと言いました。


 
Kaito danced with Gaikocchan and Kamen-rider.
  がいこっちゃん、仮面ライダーと一緒に踊りました。

No comments:

Post a Comment