Monday, July 29, 2019

29th Jul. Increasing 増えているぞ

Increasing
29日 増えているぞ




After breakfast,
  朝食後





Kaito played with the new toy train Azusa then,
  新しいプラレールあずさで遊んで、





trained his body.
  体を鍛えました。





We saw commuter trains off as usual then
  いつも通り通勤電車を見送って、





walked to his nursery school with dancing.
  保育園へ踊りながら歩いていきました。


 
Although my students started summer vacation, I need to go to school and we dont have school lunch.
  子ども達は夏休みに入りましたが、先生は学校があります。給食はありません。





Mr. Kamikura called on me and taught me something about woodwork.
  Kamikuraさんが来て、木工について教えてくれました。


 
We had dinner together.
  一緒に夕食でした。





Kaitos toy trains are increasing.
  Kaitoマンのプラレールが増えています。

No comments:

Post a Comment