Tuesday, July 23, 2019

23rd Jul. Train Snack 電車のお菓子だぞ

Train Snack
23日 電車のお菓子だぞ


Kaito woke up at 6 AM as usual.
  Kaitoマンはいつも通り6時に起きました。




Kaito played with the train we bought at Satos elephant shop. There are chocolate inside.  
  Satoのゾウさんの店で買った電車で遊びました。チョコレートが入っています。Yajimaさんがキハ189系特急はまかぜと教えてくれました。




Kaito trained his physical ability as usual.
  Kaitoマンはいつも通り身体能力を鍛えました。




We saw two commuter trains off then walked to Kaitos nursery school.
  2本の通勤電車を見送って、保育園へ歩いていきました。


 
We practiced track & field.
  陸上をしました。




Kaito was playing with the train snack.
  Kaitoマンはキハ189系はまかぜ他、電車のお菓子で遊びました。

No comments:

Post a Comment