Monday, July 1, 2019

1st Jul. 1 minute 1分だぞ

1 minute
日 1分だぞ



Kaito practiced swings as usual. Lately he can swing it himself.
  Kaitoマンはいつも通りブランコ練習をしました。最近は自分で振れます。





We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。




We walked to Kaitos nursery school on foot for 1 minute.
  Kaitoマンの保育園まで1分歩いていきました。




 
We jogged in the morning at our school grounds.
  朝校庭を走りました。



We made a lot of timbers for rocking chairs.
  ロッキングチェア用の材木をたくさん作りました。



We had a meeting for swimming class.
  水泳授業に向けた集会を開きました。

No comments:

Post a Comment