Friday, July 5, 2019

5th Jul. Safety Bar セーフティーバーだぞ

Safety Bar
日 セーフティーバーだぞ




Kaito practiced swings and
  Kaitoマンはブランコと






climbing walls. He tries to stand up at the top of the wall. Its dangerous.
  クライミングウォールを練習しました。頂上で立とうとします。危険です。






We watched two commuter trains as usual and then
  いつも通り2本の通勤電車を見て






walked to Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園へ歩いていきました。


 
We made a pancake at school.
  学校でパンケーキを作りました。






I brought back three timbers of wine barrel for Kaitos climbing wall. Kaito was gazing them.
  Kaitoマンのクライミングウォール用のワイン樽の材木を持ち帰りました。Kaitoマンはじっと眺めていました。

No comments:

Post a Comment