Sunday, July 28, 2019

28th Jul. Kaito's Birthday Kaitoマンの誕生日だぞ

Kaito's Birthday
28日 Kaitoマンの誕生日だぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。




The skeleton, Gaikocchan, seems to celebrate Kaitos birthday.
  がいこっちゃんが誕生日を祝っているようです。




Since its Kaitos birthday, we had lunch at the restaurant.
  誕生日なので、ココスで食事しました。誕生日企画が無くなっていました。




At Toysrus we bought Kaitos birthday present.Of course its a toy train, Azusa.
  トイザらスで誕生日プレゼントを買いました。もちろん電車で、プラレールあずさです。




We went around some shops then went back home.
  いくつか店を回って帰りました。




At last Kaito got his best train, Azusa, he is always watching. Happy Birthday Kaito~!
  ついにKaitoマンはいつも見ているお気に入りの電車を手に入れました。Kaitoマンお誕生日おめでとう!
190728_190827 Kaito's birthday present, Azusa toy trains
https://youtu.be/Vomx2wFQ9eI

No comments:

Post a Comment