Wednesday, October 17, 2018

17th Oct. Mr. Yajima Yajimaさんだぞ

Mr. Yajima
1017日 Yajimaさんだぞ




When I was drying clothes Kaito walked to me with a sleepy look.
  洗濯物を干している時、Kaitoマンが眠そうに歩いてきました。





We jogged in the morning as usual.
  いつも通り走りました。





We worked hard.
  がんばって働きました。





Around 5 PM, Mr. Yajima visited Shiojiri on the way back from his business trip. First, I let him see the gas station.
  5時頃Yajimaさんが出張の帰りに塩尻を訪れました。初めにこのガソリンスタンドを見せました。


 
Tanuo had gone to somewhere, its a great news of us.
  Tanuoが何処かへ行ってしまいました。これは我々にとってすごいニュースです!





Mr. Yajima called on Kaito and Tamami then gave Kaito the souvenir, stationery of trains.
  YajimaさんはKaitoマンとTamamiさんに会いに来てくれ、Kaitoマンに電車の文房具をくれました。





Kaito really likes it because he likes trains very much.
  Kaitoマンは電車好きなのでとても気に入りました。





Mr. Yajima is crazy about trains so he taught all names of train our tablet PC can show. Kaito learned a lot.
  Yajimaさんは電車マニアなので、タブレットのアプリで見られる電車の名前をすべてKaitoマンに教えてくれました。Kaitoマンはとても勉強になりました。





Thank you for visiting us!
  お越しいただきありがとうございます。





Finally Mr. Yajima enjoyed my handmade slide. This is solidly-built slide so adult can use it as well.
  最後にYajimaさんは手作り滑り台を楽しみました。丈夫な滑り台なので大人も使えます。





He went back to Osaka around 8:30 PM. See you again perhaps in Osaka next time.
  8時半頃大阪に帰っていきました。次は多分大阪で会いましょう!

No comments:

Post a Comment