Saturday, October 20, 2018

20th Oct. Well-Balanced バランスだぞ

Well-Balanced
1020日 バランスだぞ







I jogged for 6.3 miles in the morning as usual.
  朝いつも通り10kmほど走りました。


 
I found a dragonfly on the wall.
  壁にトンボを見つけました。


 
Kaito was lying and
  Kaitoマンはゴロゴロして


 
crawling on the floor.
  ハイハイしていました。






Kaito keeps his balance on the handmade rocking chair.
  Kaitoマンは手作りロッキングチェアでバランスを保っています。


 
We visited the SWEET bakery.
  SWEETのパン屋へ行きました。






Kaito likes bread very much.
  Kaitoマンはパン好きです。






We visited a lot of shops as usual.
  いつも通りたくさんの店を廻りました。






Kaito always asks Tamami to read picture books before he goes to bed.
  Kaitoマンはいつも寝る前に本を読むようお願いします。

No comments:

Post a Comment