Tuesday, October 9, 2018

9th Oct. Helper 助っ人だぞ

Helper
10日 助っ人だぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや寝ていました。



After school, Mr. Kamikura, who is a woodworker and friend of long standing, visited my school and taught a lot of things related to woodwork.
  放課後に98年長野県に来た時からの友人で、木工職人のKamikuraさんが来て、木工について色々教えてくれました。



Especially his knowledge about coating is helpful this time because
  特に塗装についての知識は役に立ちます。


 
we have a sale this weekend. Thank you very much for coming. Next time he will teach me how to make a rocking chair.
  週末販売があるからです。来ていただきありがとうございました。次回はロッキングチェアー作りを教わります。



Once Kaito went to bed and came down stair.
  Kaitoマンは一旦寝ましたが、また降りてきました。



He seemed to forget to take the penguin.
  ペンちゃんを忘れたようでした。


 
Sweet dream!
  おやすみ~

No comments:

Post a Comment