Tuesday, October 16, 2018

16th Oct. Rebuilding 再建だぞ


Rebuilding
1016日 再建だぞ






Kaito woke up when I left home, then saw me off.
  家を出る時Kaitoマンが起きて、見送ってくれました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I cut squared timber to
  角材を切りました。


 
make puzzle pot stands.
  パズル鍋敷きを作るためです。


 
When I came back home, I rebuilt my vacation house for ski season.
  家に帰った時、スキーシーズンに向けて別荘を再建しました。





Kaito played with a patrol car.
  Kaitoマンはパトカーで遊びました。

No comments:

Post a Comment