Monday, October 8, 2018

8th Oct. Peace Sign ピースだぞ


Peace Sign
10日 ピースだぞ






I received YAMANEKO photos from all parts of the world. Thank you so much! This time it came from Matsumoto City. Ms. Mai ,who used to be my counter part last school year, gave birth in August this year and took a photo of her family. Wow YAMANEKO is in the picture.I really appreciate!
山ネコ写真が世界から届きました。今回は松本市です。昨年度同じクラスで仕事をしていたMai先生が8月に出産され、家族の写真を送ってくれました。おぉ山ネコがいるではないか~!ビックリ!!ありがとうございます。
The article when I gave No.500 memorial YAMANEKO.
 シリアルナンバー500のメモリアル山ネコを渡した記事

↑世界から届いた山ネコ写真のページ









I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I needed to choose shortcut course.
  ショートカットを選びました。


 
We ate breakfast.
  朝食を食べました。





Lately Kaito poses for a picture with peace sign. haha
  最近Kaitoマンは写真の時にピースをします。できてないですけど(笑)


 
We visited Tyrolean forest with Tamamis parents.
  Tamamiさんの両親とチロルの森へ行きました。


 
We cannot take Brown Bear anymore.
  もうブラウンを獲れません・・・。





First we played with the playground equipment and then
  最初遊具で遊んで、


 
took Chu-Chu-Train.
  チューチュートレインに乗りました。


 
Less than 3 years old kids and more than 65 people can take the train for free so we always ask Tamamis parents to take it with Kaito. haha
  3歳以下と、65歳以上は無料で乗れるので、いつも両親にKaitoマンを任せます。はっはっは~





Kaito played with a lot of animals.
  たくさんの動物をふれあいました。





On the way back, Kaito took the free train again. haha
  帰りもKaitoマンは無料電車に乗りました。





He always uses a slide all he wants.
  Kaitoマンはいつも思う存分滑り台を使います。






We had a very good time there.
  楽しい時間を過ごしました。





Kaito practiced abacus,
  Kaitoマンはそろばんを練習して、





watched Anpanmand DVD
  アンパンマンDVDを見て、





played soccer.
  サッカーをしました。

No comments:

Post a Comment