Thursday, October 11, 2018

11th Oct. Achievement 達成だぞ

Achievement
1011日 達成だぞ






Kaito was playing with the penguin on a bed.
  Kaitoマンはベッドの上でペンちゃんと遊んでいました。





I finished drawing animal face with a gas burner.
  ガスバーナーで動物の顔を描き終えました。


 
We put price tags on pot stands.
  値札をつけました。


 
One of my students achieved making 30 puzzle-pot-stands by the sale starts.
  1人の生徒が販売までに30個のパズル鍋敷きを作りました。


 
We displayed our work for the cultural festival.
  文化祭の為に、作品を展示しました。





When I came back home, Naked Kaito was playing with toy trains.
  家に帰った時、裸のKaitoマンがプラレールで遊んでいました。服を着ない少年め・・・

No comments:

Post a Comment