Sunday, October 7, 2018

7th Oct. Huge Playground Equipment 大きい遊具だぞ

Huge Playground Equipment
10日 大きい遊具だぞ



 
When I was hanging our the clothes,
  洗濯物を干している時、


 
Kaito was waving hand to
  Kaitoマンは

 
the super express Rapit.
  関空特急ラピートに手を振っていました。






I jogged a long the lake Suwa.
  諏訪湖一周しました。





At the amusement store we met up together and then
  アミューズメントパークで待ち合わせ、


 


we had lunch near the lake.
  諏訪湖近くで昼食を食べました。





Kaito played at the park beside the lake.
  諏訪湖畔の公園で遊びました。





There are a lot of playground equipment and
  たくさん遊具があり、





huge slides.
  大きな滑り台もあります。


 
We must visit here again.
  絶対また来ます。


 
We bought food.
  食料を買いました。


 
Kaito watched movies with
  Kaitoマンは


 
the penguin.
  ペンちゃんと動画を見ました。


 
Todays game, Bluetooth speaker, I got it for US$2.
  ブルーツゥーススピーカーを200円で獲りました。調子いいです。

No comments:

Post a Comment