Saturday, October 13, 2018

13th Oct. Sale 販売だぞ

Sale
1013日 販売だぞ



 
Kaito was sleeping with the penguin.
  Kaitoマンはペンちゃんと寝ていました。


 
I saw the train on the way.
  行きに電車を見ました。


 
We had a sale today.
  今日は販売でした。


 
It was so busy after it opened that I couldnt take a photo.
  開店してからとても忙しかったので、写真を撮れませんでした。


 
All of products I made sold out within 10 minutes.
  Torojiro先生が作った製品は10分以内に売り切れました。





Kaito called on me with Tamami and her father.
  KaitoマンがTamamiさん、じいじと一緒に訪ねてきました。





After the sale, once I came back home and watched trains on tablet PC.
  販売の後、いったん帰って、タブレットで電車を見ました。





I moved to Matsumoto by train
  電車で松本へ行き、


 
and had a drinking party.
  飲み会がありました。

No comments:

Post a Comment