Thursday, October 25, 2018

25th Oct. Chinese Food 中華料理だぞ

Chinese Food
1025日 中華料理だぞ



Kaito didnt wake up when I left home.
  Kaitoマンは出勤する時には起きてきませんでした。


 
We jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。


 
When we were doing woodwork class,
  木工の授業中に





we had a fire drill.
  避難訓練がありました。


 
After that I cut timber.
  その後、材木を切りました。


 
After school, I visited the Chinese restaurant and we met up there.
  放課後、中華料理店へ行き、家族と集合しました。





Thanksto 5th anniversary event we can eat all food for half price.
  5周年記念イベントですべて半額で食べられます。


 
We ate a lot.
  たくさん食べました。





When we came back home, Kaito played on a slide.
  家に帰った時、Kaitoマンは滑り台をしました。





He slides well and sometimes
  上手に滑り、たまに





he walks down.
  歩いております。

No comments:

Post a Comment