Tuesday, October 30, 2018

30th Oct. Measure 計測器だぞ

Measure
1030日 計測器だぞ



 
Kaito woke up when I left home then
  KaitoマンはTorojiro先生が出る時に起きて、


 
saw me off.
  見送ってくれました。


 
Colored leaves with a rainbow.
  紅葉と虹


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I made a pattern for a animal low dining table.
  動物チャブ台の型を作りました。


 
We harvested potatoes.
  イモの収穫をしました。





After school, I made a measure to make a rocking chair because
  放課後ロッキングチェアの計測器を作りました。なぜなら





We need 22 timbers of wine barrel to make it so I want to mark and cut timbers efficiently.
  ロッキングチェアを作るのに22本のワイン樽の材木が必要で、効率的に印をつけて切りたいからです。





When I came back home, naked Kaito was dancing and running with two balls.
  家に帰った時、裸のKaitoマンが二つのボールを持ちながら踊って走っていました。

No comments:

Post a Comment