Monday, October 15, 2018

15th Oct. Sushi 寿司だぞ

Sushi
1015日 寿司だぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
On the way back,
  帰り道に


 
I picked up my bicycle I left the day before yesterday at the railway station.
  一昨日駅に置いていた自転車を取ってきました。






I could see 3 trains.
  3本の電車が見られました。






Kaito was dancing with lying on the floor.
  Kaitoマンは床に寝そべりながら踊っていました。


 
We visited Azumino.
  安曇野へ行きました。






Kaito rode on a shovel car and
  Kaitoマンはショベルカーと






Shinkansen.
  新幹線に乗りました。



 
 















We had refreshments at SWEET bakery.
  SWEETのパン屋でおやつを食べ、


 
We visited Kappa Sushi Restaurant.
  かっぱ寿司へ行きました。






They have All-You-Can-Eat course on ordinary days.
  平日は食べ放題があります。






We ate a lot.
  食べまくりました。


 
In the evening, I did my work a little and
  夕方Torojiro先生は少し仕事をして、






Kaito watched Anpanman English DVD.
  Kaitoマンはアンパンマンの英語DVDを見ました。

No comments:

Post a Comment