Saturday, October 27, 2018

27th Oct. Volleyball Competition バレー大会だぞ

Volleyball Competition
1027日 バレー大会だぞ






Kaito was watching Thomas & Friends on tablet PC.
  Kaitoマンはタブレットできかんしゃトーマスを見ていました。


 
Around 10 AM, I visited the gymnasium in Okaya city and
  10時頃岡谷の体育館に行き、





participated in volleyball competition of teachers association.
  青年部のバレーボール大会に出ました。青年部はとっくの昔に終わっておりますが、お声をかけていただいているので、しつこく出ております。





We won twice and lost once. Anyway we did our best.
  2勝1敗でした。ベストを尽くしました。





Although Tamami asked me to fined her favorite tea at LAKE WALK shopping mall, it was out of stock.
  TamamiさんにLAKE WALKでお気に入りのお茶を買って欲しいとお願いされましたが、品切れでした。


 
Once I came back home and played with Kaito.
  一旦家に帰って、Kaitoマンと遊びました。


 
I took train and then
  電車に乗って


 
had a drinking party in Matsumoto.
  松本で飲み会でした。

No comments:

Post a Comment