Friday, October 19, 2018

19th Oct. Pocket Computer ポケットコンピュータだぞ

Pocket Computer
1019日 ポケットコンピュータだぞ






Kaito was struggling against something.
  Kaitoマンは何かと戦っていました。





He played with trains.
  電車で遊びました。


 
We had an off-campus activities.
  校外学習でした。





We took a train, not this one but a local train.
  電車に乗りました。スーパーあずさではなく各駅停車で。


 
At the AEON mall we shopped a little and ate a lot.
  イオンモールで買い物を少しして、たくさん食べました。


 
Once I went back home and then
  一旦家に帰って、





I had a drinking party with the same age colleagues.
  同い年の先生たちと飲み会がありました。



 
We chose All-You-Can-Eat and Drink for 3 hours course. It cost for US$40 per person. Unbelievable!
  3時間食べ放題飲み放題コースを選びました。4000円です。信じられない!!



 
On the way back home, I got this pocket computer for US$10. Im good at crane game.
  帰りにポケットコンピューターを1000円で獲りました。調子いいです!

No comments:

Post a Comment